Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Czuchowie Pieńkach
    Nasz ośrodek jest niepubliczną, całodobową i całoroczną placówką resocjalizacyjną dla dziewcząt w wieku 13 - 18 lat      Naszym celem jest wychowanie i wspieranie w rozwoju młodzieży znajdującej się w sytuacji kryzysowej. Podejmujemy próby wszechstronnego rozwijania zainteresowań wychowanek, przygotowując je do pełnienia konstruktywnych ról społecznych. Stawiamy na wyzwolenie aktywności i kreatywności naszych podopiecznych. Uczymy tolerancji, szacunku dla innego człowieka, odpowiedzialności za siebie i innych. Propagujemy zdrowy styl życia. Jesteśmy otwarci na współpracę ze środowiskiem lokalnym i instytucjami wspomagającymi rozwój nieletnich. Liczne, piękne, zielone tereny sprzyjają zdrowemu trybowi życia i wyciszeniu
Struktura zarządzania MOW w Czuchowie Pieńkach
Dyrektor: mgr Jan Michalik   
Z-ca Dyrektora ds. wychowawczych: mgr Jarosław Olesiewicz   
Z-ca Dyrektora ds. dydaktycznych: mgr Jolanta Mazurkiewicz   
Główne cele Treningu Zastępowania Agresji to m.in.: nauka podstawowych umiejętności społecznych (komunikacja, radzenie sobie z emocjami i stresem, rozwiązywanie problemów, stawianie i realizacja celów), nauczenie samokontroli złości i agresji.
TZA składa się z trzech modułów:
o Treningu Umiejętności Społecznych, obejmującego naukę umiejętności takich jak: reagowanie na zaczepki, radzenie sobie z presją grupy, radzenie sobie z porażką itp.
o Treningu Kontrolowania Złości (tzw. leczenie agresji i terapia gniewu) – podczas tego cyklu wychowanki uczą się poznawać i redukować swoją złość. Trening radzenia sobie ze złością pozwala również Uczestnikowi odnaleźć najlepsze dla siebie sposoby na opanowanie trudnych emocji i adaptacyjne radzenie sobie z agresją.
o Wnioskowania Moralnego – moduł ten umożliwia pokazanie , jak dokonywać wyborów w sytuacjach, które wymagają poświęcenia pewnych wartości dla innych – bez okazywania przy tym gniewu w sposób nieadaptacyjny.
Na ostatnich zajęciach TZA w ramach TUS omówione zostały rodzaje postaw życiowych i tendencji zachowań . Na koniec zajęć wychowanki wykonały plakat.