jaro_fx
Administrator
Posty: 1267
|
Wysłany: 2017-12-05, 22:55 Reklama- informacja czy manipulacja?
|
|
|
Zajęcia rozpoczęły się od zdefiniowania pojęcia „reklama”. Następnie wprowadzono burze mózgów, gdzie dziewczęta w grupach odpowiadały na pytania. Co najchętniej kupują, jakie produkty wybierają? Dlaczego akurat takie, a nie inne produkty wybierają? Gdzie spotykają się z reklamą? Jednym z zadań było rozdanie uczestniczkom zajęć wycinków prasowych i ulotek ich zadaniem było odpowiedzenie na pytania:, Co przedstawiają poszczególne reklamy? − Jakich kolorów użyto? − Kto reklamuje dany towar? W jakim jest wieku? Jaka jest jego aparycja? − Do kogo kierowane są reklamy? (do potencjalnego klienta), Co jest istotne, by reklama wizualna była właściwie odebrana, zgodnie z intencją nadawcy? Następnie przeszłyśmy do funkcji reklamy: informacyjną, nakłaniającą przypominającą, edukacyjną i ekonomiczną. Punktem końcowym zajęć było wykonanie broszury reklamowej wybranego przez siebie produktu.
|
|